söndag 15 november 2009

Hello stranger

Jahopp, nu fick jag ett infall av att vilja blogga igen så... HEJ! inte för att nån läser men vafan:P

Massor har hänt sen sist. Fredrik är inte i mitt liv längre. Nej, jag har det inte jobbigt pga det, Jag klarar mej utmärkt och orkar inte skriva om det här:P

Jag har bestämt mej för vad jag vill bli nu, i framtiden. Styrman. Åka omkring på de sju haven i ett stort skepp, Underbart säger jag bara. Så jag har börjat (försöka) lägga mera krut på skolan. idag tillexempel har jag försökt i en och en halvtimme att förstå mej på ekvationerna vi håller på med. det skulle inte gått i sjuan. nej. Jag fattar ändå ingenting. men det fixar sej. eller inte



Skäms för en massa inlägg i bloggen och ska snart rensa, men jag har inte tid just nu.



snart släpps Be-bop-a-lula hela jävla dan, Pimmes kommande samlingsbox. Kan knappt vänta. sen i februari ska jag iväg och se thåström, kanske två dar i rad, i stockholm! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.