lördag 22 augusti 2009

Longago.

Nu har jag inte skrivit på ett tag. men min blogg är ful. såå... funderar på att avsluta den men inte ännu riktigt.

Jag har nog inte skrivit om hur Thåström var i karlskoga på PIP. Jag är trött just nu men det var UNDERBART!
Orkar inte rabbla hela historien. Men jag var kall och våt eftersom det hade öst ner halva dagen. Men när geniet och hans geniala band kommer upp på scen blir jag alltid lika bortkopplad ifrån mitt fysiska mående:P Eller nåt. Jag frös iallfall inte.
Jag hade trevligt under väntan iallafall. Bob såg Deathstars medan jag och philip och hans kusin alex? tror jag han hette stod och var rastlösa framför scenen där pimme skulle spela några timmar senare. Jag frös utav bara helvete där ett tag men trevligt hade jag:) skulle haft en tröja dock.

Skolan börjar om bara några dagar nu. jag vet, dom flesta börjar innan oss. men jaja. jag vill inte :(

Har inte sovit en blund natten till idag. haft filmkväll. det får förklara't:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.