söndag 5 juli 2009

Fantastiskt

jaa, Thåström var skitbra. Glömmer det aldrig. Fyfan, miss huddinge, den blev bättre än jag vågat hoppas på :D

Kom till kön först. ingen var där, Bara jag, så nu var det jag som skulle hålla plats istället^^
Trodde att köandet skulle bli skittrögt, Men det blev inte det. hade ju roligt umgänge^^

I slutet höll jag på att svimma och spy. Jag skulle fan käkat nåt:P Men ville inte gå ifrån min plats. Och ville inte käka kött. Även fast jag borde.
jaja, Fick lite dåligt samvete för att jag blev så off på slutet och verkade kanske otrevlig mot philip och olivia, emma och frida som dom hette antar jag. Förlåt, var inte meningen i såna fall. blir sån när jag håller på att svimma.

Freddie Wadling var skitrolig :O han var förband.

Tyckte det var häftigt att få se Ossler och rockis och dom i kön innan. Blev så jävla stum att det blev pinsamt bara. sjukt. men fan vad häftigt det var. ossler är verkligen grym på sin sak.

Thåström var lika Thåström-ig som vanligt^^ Underbart, Släpp aldrig in dom var asbra. Sista låten fick mej nääästan att böla, Men mådde så illa vid den tidpunkten. Men åh, Brev till 10e våningen <3


igår gick jag och mor min på stan i sthlm. Jag var sjukt trött hela dagen. Köpte en Ebbagrön T-shirt ^^

Ikväll kommer bob. var på caféet hon jobbar på för ett tag sedan. Spelade lite på min akustiska. För att öva på att spela inför folk, och det gick ju hyfsat.

Hejdå, Nu ska jag dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.