onsdag 1 juli 2009

eeeew

farsan var på toaletten nere, och det stinker ända upp. nu vågar jag inte ens gå ner och ta något att dricka :P


Varit på stan en sväng, träffade fredrik där. Han kommer nog hit till mej på onsdagen :)
Jag är trött som fan, och yr. ska nog ner och dricka något iallafall sen krypa till kojs.

"25 för dom små, och 50 för dom stora, 3 för en spänn, här finns allt att förlora, prova lyckan innan himlen faller ner"

Jag och mor min åker på fredag morgon mot sthlm. Sen raka vägen till långholmen. hon ska nog checka in på hotellet och jag ska köa. tack till philip för att han håller en plats till mej och många andra. Kommer bli så jävla grymt. känner på mej att det kommer bli bra. Jag är aspepp! hoppas thåström är lika energiboostad som han var i linköping. ser framemot det. längtar efter adrenalinet<3 älska dej själv och miss huddinge, och släpp aldrig in dom, ser jag framemot att få höra. underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.