fredag 29 maj 2009

Trött. och jag menar det.

Ja. JAg är trött. Mentalt och fysiskt. Vill bara åka någonstans långt iväg och komma tillbaks när jag vill.
Sitter i skolans bibliotek. Är inte med på gympan, Så jag blev uppskickad hit. Ganska jobbig dag idag känns det som. Men sommarlovet närmar sej och snart är det helg.

Var iväg på solbergabadet och simmade med sara igår, Det var kul :) Sen stack vi till McDonalds och jag käkade kvällsmat och sen tog vi bussen hem. Annika Surkärring körde inte. Hon ska snart få sparken. >:D Skadeglädje. Men nej fan vad elak jag är. Men man kan väl inte vara busschaufför om man är så jävla sur som hon? Otrevlig som satan.
Jag har lite ont i huvet. Ångest. För ingenting. Den här gången vill det inte släppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.