lördag 16 maj 2009

ny blogg

jaaua. Ny blogg dådå. Har absolut ingenting att göra idag så jag bestämde mej att göra en ny blogg på en annan sida. Ligger och latar mej just nu, hostar, snorar och har feber. Det suger kattballe.

Jag och Bob pratade med Jay ifrån wisby FM igår. Nu är det alltså, rätt säkert att bob och jag har ett eget radioprogram i sommar. och även kanske i fortsättningen. känns aaasbra.
Jag längtar. Efter sommaren.
För i sommar blire Radio, åka och se Thåström och förhoppningsvis träffa snällt folk där också. när jag såg Thåström sist var jävligt mäktigt. En av dom bästa upplevelserna någonsin. Jag längtar till Långholmsparken.

Jag vet inte om det är febern eller om det är något fel på ljudet på teven. Det liksom, bubblar. ljudhallis?D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave a comment, Or I shall eat ur foodz.